Vleesverkoop in supermarkten met 2,3 procent gedaald in 2023 15:23
Radio 538 stijgt door in april, Radio 10 en Radio Veronica blijven dalen 15:06
MediaMarkt opent eerste winkel voor e-bikes 13:19
Muziekvideoplatform Xite vernieuwt merkidentiteit 12:54
Reddit ziet advertentie-inkomsten en gebruikers stijgen 11:18
Qmusic blijft marktleider in de commerciële doelgroep 20-49.
Meer dagelijkse gebruikers leveren Reddit ook meer inkomsten op. Beleggers reageren enthousiast.
Het beleid van supermarkten speelt een grote rol in de keuzes van consumenten, met onder andere lage prijzen en de schapindeling.
Mensch ontwikkelt verdieping employer branding campagne.
De winkel in Antwerpen verkoopt naast e-bikes allerlei andere elektrisch aangedreven vervoersmiddelen.
Een analyse van de man die niet te corrigeren is, door Farah Nobbe.
Ze was lid van de directie communicatie van de hoofdstad.
Nieuwe campagne 'Met jouw bloed geef je zoveel meer'.
Vanaf 11 juni is het vernieuwde streamingplatform beschikbaar met onder meer een SAVOD-model.
'Wat aan de ene kant gezien kan worden als gevaar, kan aan de andere kant voor grote positieve impact en kansen zorgen'
Hiervoor was Kukolj ruim vier jaar chief marketing officer van het moederbedrijf van Marktplaats, Adevinta Benelux.
‘Als je werk je hobby is, hoef je nooit te werken.’ Marketeer Van Bommel heeft plezier in zijn werk. Wat is zijn geheim?
Eerder werd al Nicky Levinschi benoemd als ceo.
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2024.
Merken snappen de potentie van instore retailmedia prima, maar hebben soms koudwatervrees.
De nuchtere mentaliteit, de grote talentpool, het mooiste art decopand van de stad ... Voor de P3 Group gaat er niets boven Groningen.
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Na een uitgebreid pitchproces onder vijf bureaugroepen heeft Omnicom Media Group het media-account van L’Oréal in de Benelux gewonnen.
Jasper Mulder interviewt drie Nederlandse insiders rond lobbyplein Place du Luxembourg. Een ontbijt-, lunch- en borrelgesprek.
Samsung is de eerste partner die een activatie uitrolt op het retailmedianetwerk van Basic-Fit. Cheil bedacht het concept.
De reclamebestedingen audio zijn in Q1 naar 48,8 miljoen euro gestegen. De radiospotomzet is goed voor 89 procent.
CAMPAGNEPRAAT | Het panel is enthousiast over de combi en de campagnefilm: 'Het moet een feestje zijn geweest om die te maken!'
De Omnichannel Index 2024 van Google en Impact biedt inzichten uit de Nederlandse retailsector.